Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet SEZER, Türkiye Turing ve Otomobil Kurumu Yönetim Kurulu Başkanı Çelik Gülersoy'un vefatı dolayısıyla bir mesaj yayınlamıştır.

 

Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet SEZER, Türkiye Turing ve Otomobil Kurumu Yönetim Kurulu Başkanı Çelik Gülersoy'un vefatı dolayısıyla bir mesaj yayınlamıştır. Cumhurbaşkanı SEZER'in mesajı şöyledir: 6.7.2003.

 

"Türkiye Turing ve Otomobil Kurumu Yönetim Kurulu Başkanı Çelik Gülersoy'un vefatından büyük üzüntü duydum.

İstanbul'un tarihsel ve kültürel dokusunun korunması ve yaşatılması konusunda özveriyle çaba gösteren Çelik Gülersoy, yok olmaya yüz tutmuş birçok tarihî yapının ve yerin yeniden yaşam bulmasını sağlamış, çalışmalarıyla, Türk turizminin gelişmesine ve ülkemizin tanıtımına değerli katkılarda bulunmuştur.

Seçkin bir kültür insanı olarak Ulusumuzun sevgisini kazanan Çelik Gülersoy, her zaman takdirle anımsanacaktır.

Kendisine Tanrı'dan rahmet, ailesine, kültür ve turizm dünyamıza başsağlığı dilerim."

https://www.tccb.gov.tr/basin-aciklamalari-ahmet-necdet-sezer/1720/5852/turkiye-turing-ve-otomobil-kurumu-yonetim-kurulu-baskani-celik-gulersoyun-vefati

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çelik Gülersoy’un Vefatından sonra hakkında yayınlananlar (6.7.2003 - )

Köpüklü, Mehmet: “Çelik Gülersoy'un mirası mahkemelik”.